Waardering van Vivium Zorg thuis Wijkteam Huizen Nieuwe Dorp - Huizen op 23 november 2018 interview

9.3

De afspraken gaan goed. Soms moet een van ons weg. Dat geven we dan van tevoren door. Toch komen de invallers in mijn ogen dan soms op het nippertje. Dat vind ik vervelend voor mijn partner. De medewerkers nemen alle tijd voor hem en maken een praatje met hem. De vaste medewerkers hebben wel verstand van zaken, maar bij de nieuwe zie ik dat minder. Ze trekken in mijn ogen zijn kousen niet goed aan of uit. Naar mijn mening raffelen de flexwerkers de zorg 's avonds soms af. Er komen ongeveer twaalf vaste medewerkers en af en toe komt er een invaller. Dat maakt mij niet veel uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivium Zorg thuis Wijkteam Huizen Nieuwe Dorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.