Waardering van Vivium Zorg thuis Wijkteam Huizen Nieuwe Dorp - Huizen op 22 november 2018 interview

9.7

Vivium vind ik als organisatie goed en sociaal. Op de website geven ze aan waar ze voor staan en in de praktijk ondervind ik dat dit daadwerkelijk het geval is. De medewerkers komen altijd netjes op tijd en ik vind het leuk als ze hier komen. Ik vind ze erg sociaal, want ze hebben tijd voor een praatje tijdens het werk. Ik vind ze deskundig. Als ik bijvoorbeeld over wondverzorging praat, dan merk ik dat ze daarvan goed op de hoogte zijn, ook als het gaat over nieuwe dingen. Ik vind ze ook alert. Ze vragen of bepaalde dingen goed gaan of niet. Ik krijg de zorg van een prettig team, want ik vind alle medewerkers vriendelijk. Als ze nieuw zijn, dan maken ze eerst even een praatje. Dat vind ik fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivium Zorg thuis Wijkteam Huizen Nieuwe Dorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.