Vivium Zorg thuis Wijkteam Muiden-Muiderberg

Thuiszorg

G.A. Heinzelaan 6 1399 GL Muiderberg
Deze locatie is onderdeel van Vivium Zorg thuis

Waardering van Vivium Zorg thuis Wijkteam Muiden-Muiderberg - Muiderberg op 5 december 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Als de medewerkers wat later komen dan de afgesproken tijd, dan word ik daarvan op de hoogte gebracht. De medewerkers gaan op een normale manier met mij om. Ik had er in het begin wat moeite mee om geholpen te moeten worden, maar dat gaat nu redelijk. Ze komen mij helpen met het aan en uitrekken van mijn steunkousen. Ik word ook geholpen met het aan en uitkleden. Ik denk wel dat de medewerkers verstand van zaken hebben. Ze helpen me met mijn medicijnen. Er wordt goed op mij gelet, als ze ook maar iets zien wat ze niet vertrouwen, dan zeggen ze tegen me dat ik een arts moet raadplegen. Het team is het afgelopen jaar heel erg gegroeid. Ik ken alle medewerkers en ik vind het absoluut niet erg dat ik geen vaste medewerker heb. Als het echt even slecht met me gaat, dan blijven ze net zolang bij me tot het weer goed met me gaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivium Zorg thuis Wijkteam Muiden-Muiderberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.