Waardering van Vivium Zorg thuis Wijkteam Muiden-Muiderberg - Muiderberg op 22 november 2018 interview

7.2

De medewerkers wisselen regelmatig, maar ik kan met iedereen overweg. Ik heb geen klachten over de afspraken. Ze zijn hier waarschijnlijk maar tijdelijk, maar wat ik tot nu toe heb ondervonden, dat vind ik een ruime voldoende waard. Ik ben er heel erg dankbaar voor dat Vivium mij in het programma heeft opgenomen. De medewerkers zijn allemaal even vriendelijk en welwillend. Waar ze voor moeten komen, dat wordt ook gedaan. Ik vind dat de deskundigheid verschilt per persoon. Volgens mij ziet de ene medewerker sommige dingen eerder dan de ander, maar ik vind ze allemaal formidabel. Ze zijn belangstellend. Ik merk dat doordat ze elke ochtend vragen hoe het met mij gaat en of ik lekker heb geslapen. Ik vind dat een leuke binnenkomst.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivium Zorg thuis Wijkteam Muiden-Muiderberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.