Waardering van Vivium Zorg thuis Wijkteam Weesp Centrum-Aetsveld - Weesp op 13 december 2018 interview

7.8

Mijn vrouw wordt geholpen bij het douchen en daar zijn wij blij mee. Wij hebben afgesproken dat mijn vrouw als één van de eersten geholpen wordt en daar houden ze zich keurig aan. Meestal als ze binnenkomen, vragen ze meteen hoe het met mijn vrouw gaat. Ik vind ze deskundig voor wat ze bij mijn vrouw moeten doen. De zorg voor mijn vrouw is misschien niet heel erg ingewikkeld, maar ze letten in ieder geval wel goed op de veiligheid. Ik vind ze ook alert, want ze vragen altijd hoe het met ons gaat. Mijn vrouw krijgt de zorg van veel wisselende medewerkers en de één vinden wij wat prettiger dan de ander, maar wij zijn aan die wisselingen gewend geraakt. Wij hebben de mensen leren kennen en ik vind dat het contact heel gemoedelijk gaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivium Zorg thuis Wijkteam Weesp Centrum-Aetsveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.