Waardering van Westerholm, Seniorenzorg in de wijk - Haren op 19 december 2016 interview

9.8

Ze komen op tijd en de afspraken na. Ze zijn vriendelijk, zorgvuldig en deskundig. Ik heb die indruk door de manier waarop mijn man geholpen wordt. Bijvoorbeeld het verbinden van zijn wonden. Maar ook het douchen, wassen en aankleden. Als er iets bijzonders is, dan geef ik een kleine samenvatting. Waar de medewerkers op moeten letten, dan merk ik op hoe ze daar mee omgaan. Uiteraard als mijn man zelf ook iets aangeeft, dan pakken ze dat ook snel op. Mijn man is soms wat duizelig, dan is het heel belangrijk om daar alert op te zijn. Het is een wijkteam, dat een aantal mensen in dienst heeft. Die krijgt mijn man dan om de beurt. Mijn man kent de medewerkers wel allemaal. Het is een heel vast team. Dit geeft geen onzekerheid over wie er nu weer binnenkomt. Kortom we kennen de mensen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Westerholm, Seniorenzorg in de wijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.