Waardering van Wijkverpleging Derkshoes Westerbork, Beilen, Smilde - Westerbork op 30 november 2016 interview

8.8
  • Longembolie

Afspraken zijn prima geregeld. Wanneer we afspraken hebben gemaakt over iets, dan komen de medewerkers de afspraken goed na. De medewerkers komen altijd op tijd. We overleggen altijd eerst voordat de huishoudelijke hulp begint met werken. Ik vind het prettig dat we goed kunnen overleggen. Ze vraag altijd eerst hoe het met mij gaat en maakt een praatje met mij. Dit vind ik heel fijn. Ik vind het prettig dat er op mij wordt gelet. Ik ben heel oud. Wanneer ik mijn medicijnen vergeet in te nemen, word ik hierop geattendeerd. Dit vind ik heel prettig. Ik krijg zorg van wisselende medewerkers. Hier ben ik heel tevreden over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wijkverpleging Derkshoes Westerbork, Beilen, Smilde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.