Waardering van Wijkverpleging Derkshoes Westerbork, Beilen, Smilde - Westerbork op 30 november 2016 interview

7.3
  • Depressie

De medewerkers hebben alle aandacht voor mij. Ze gaan goed met mijn aandoeningen om. Ze stellen bijvoorbeeld belangstellende vragen na een ziekenhuisbezoek. Dit vind ik fijn. Ik vind medewerkers niet altijd even deskundig. Soms denken medewerkers bijvoorbeeld dat ik vit genoeg ben voor alledaagse handelingen. Ik ben vaak heel erg moe. Onlangs vroeg een medewerkster mij om naar de bakker te gaan. Ze zou eigenlijk moeten, weten dat ik dit niet kan met mijn conditie. Ik moet de conditie opbouwen na mijn ziekenhuisopname en dit gaat niet zo snel. Ik krijg zorg van wisselende medewerkers. Dit vind ik niet erg maar ik had het wel fijner gevonden als ik altijd een vaste medewerker zou hebben. Ik heb wel begrijp voor het feit dat dit lastig te organiseren is. Over het algemeen genomen ben ik tevreden over de thuiszorg die ik krijg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wijkverpleging Derkshoes Westerbork, Beilen, Smilde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.