Waardering van Wijkverpleging Derkshoes Westerbork, Beilen, Smilde - Westerbork op 30 november 2016 interview

De omgang van de medewerkers is over het algemeen goed. De medewerkers hebben aandacht voor mij. Wanneer ik ergens last van heb, dan luisteren ze naar mij en helpen zij me gelijk. Ik vind dat de medewerkers goed op mij letten. Ze komen dagelijks langs en praten dan kort met mij. Dit vind ik heel fijn. Ik vind de medewerkers deskundig. Wanneer ik lichamelijke klachten heb en dit aankaart bij de medewerkers, dan doen ze hier echt iets mee. Ze praten dan met me en dit kan soms al goed helpen. Wanneer nodig bellen ze de arts. Ik ben tevreden over de thuiszorg die ik krijg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wijkverpleging Derkshoes Westerbork, Beilen, Smilde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.