Waardering van Wijkverpleging Derkshoes Westerbork, Beilen, Smilde - Westerbork op 18 december 2018 interview

Ik ben blij dat ik de zorg krijg. De medewerkers komen heel vroeg in de ochtend bij mij en dat vind ik prettig. In de avond komen ze ook voor tien uur, want ik wil vroeg naar bed. Ik kan goed overleggen met de medewerkers. Ik moet weleens weg en dan houden ze daar rekening mee. Ik vind de medewerkers leuk en ik kan met iedereen goed opschieten. Als ik wat heb, dan praat ik erover. Ik heb veel winkels om mij heen en ik kan mij zelf nog redden met de rollator. IK krijg allemaal verschillende medewerkers maar dat vind ik niet erg. Ik vind ze allemaal even leuk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wijkverpleging Derkshoes Westerbork, Beilen, Smilde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.