Waardering van Wijkverpleging Derkshoes Westerbork, Beilen, Smilde - Westerbork op 30 november 2016 interview

9.3
  • Rughernia

Ik krijg zorg van vaste medewerkers. Dit vind ik leuk, omdat ik zo niet elke keer mijn verhaal opnieuw hoef te doen. Ik kan goed met ze praten. Ze hebben mij goed begeleidt na het overlijden partner. Ze stonden altijd voor mij klaar. Ik hoefde ze maar te bellen en ze stonden al gelijk voor de deur. Dit vond ik geweldig van ze. Ik heb last van verschillende aandoeningen. De medewerkers houden mij dan ook heel goed in te gaten. Ze controleren mijn medicijngebruik. Dit vind ik heel goed van ze, omdat ik soms kan vergeten mijn medicijnen in te nemen. Wanneer ze denken dat het nodig is om een arts in te schakelen, dan doen ze dit ook. Dit vind ik prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wijkverpleging Derkshoes Westerbork, Beilen, Smilde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.