Waardering van Wijkverpleging Derkshoes Westerbork, Beilen, Smilde - Westerbork op 30 november 2016 interview

Ik krijg zorg van wisselende medewerkers. Dit vind ik prima geregeld. Ik zou deze thuiszorg zeker aanbevelen. De medewerkers komen de afspraken na. Het kan hierbij gaan over verschillende soorten afspraken. Denk hierbij aan afspraken met de arts, ziekenhuis en afspraken rondom mijn aandoeningen. Dit vind ik heel fijn. De medewerkers verzorgen mijn wonden goed. Ze houden mijn wonden goed in de gaten. Wanneer het nodig is, nemen ze contact op met de arts om te overleggen. Dit vind ik heel goed van ze. De wond geneest nu goed en dit vind ik heel prettig. Dit vooral omdat ik hier lang last van heb gehad.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wijkverpleging Derkshoes Westerbork, Beilen, Smilde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.