Waardering van Wijkverpleging Derkshoes Westerbork, Beilen, Smilde - Westerbork op 30 november 2016 interview

7.3
  • Verslavingen

Mijn man krijgt zorg van wisselende medewerkers. Dit vind hij prettig omdat hij weinig buitenkomt en op deze manier meerdere medewerkers kan spreken. De medewerkers gaan geweldig goed met met mijn man om. Ze gaan op een respectvolle manier om met zijn aandoening. Wanneer ze binnen komen, hebben ze gelijk aandacht voor hem. Ze vragen hoe het dan met hem gaat. Dit vind hij heel fijn. Ze gaan tactisch met hem om, dit vind ik heel goed van ze. Ze verzorgen hem goed en hier ben ik heel tevreden mee. Ik vind de medewerkers deskundig omdat ze goed naar mijn man luisteren. Ze vragen mij niets, dit vind ik prettig. Wanneer de medewerkers komen, vragen ze aan hem wat ze voor hem kunnen doen. Ik vind het fijn dat ze goed met mijn man communiceren en de aandacht voor hem hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wijkverpleging Derkshoes Westerbork, Beilen, Smilde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.