Waardering van Wijkverpleging Derkshoes Westerbork, Beilen, Smilde - Westerbork op 30 november 2016 interview

8.5
  • Blaasontsteking

We hebben een contactpersoon met wie we uitstekend contact hebben. De omgang is prima. Ze komen elke ochtend, doen hun werk en noteren na afloop alles op de ipad. De gaan correct met ons om. Ze luisteren goed naar mijn vrouw. Wanneer nodig, doen ze ook iets met wat besproken is. Mijn vrouw krijg adviezen, denk hierbij aan een advies om langs de dokter te gaan, wanneer nodig. Dit vind ik prima. De medewerkers letten goed op mijn vrouw. De medewerkers komen elke ochtend op tijd. Wanneer het een keer iets later wordt, dan worden wij hierover ingelicht. Dit ik zeer correct.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wijkverpleging Derkshoes Westerbork, Beilen, Smilde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.