Waardering van Wijkverpleging/Thuiszorg De Haven - Bunschoten-Spakenburg op 9 januari 2017 interview

7.8
  • Diabetes

De tijdstippen en afspraken worden niet altijd nagekomen i.v.m. personeelsgebrek. Maar dit heeft te maken met een specifieke behandeling. De ene keer staan ze om 20.30 uur voor de stoep. Ik moet dan al in een nachtjapon. Een uur later komen ze dit weer uittrekken. Maar dat is dan niet degene die het heeft aangetrokken. Ik vind dit bezwaarlijk. Bij de overige handelingen komen ze redelijk op tijd. Ze zijn mijn wekker. Ik ben heel open en eerlijk. Ze mogen mij alles noemen. Ik wil terecht gewezen worden op iets wat niet klopt of iets waar ze zich aan storen. Dat ik het niet via via krijg te horen. Ik stel erg op prijs op een open, eerlijk en gelijkwaardige relatie. Ik vind dat ik dit een beetje heb gevonden. De kwaliteit van leven gaat hard achteruit. Maar ik kan niet met iedereen praten over hele belangrijke levensvragen. Ik doe dat dan ook maar niet meer. Ik voel mij belemmerd in mijn openheid. Als ik moet na gaan denken tegen wie ik wat kan zeggen, dan vind ik dat bezwaarlijk. Zij merken vaak dingen op, die mijn huisarts niet opmerkt. Maar die dingen hebben verschrikkelijke grote gevolgen voor mijn gezondheid. De medewerkers wisselen. Hier zijn heel duidelijke afspraken over gemaakt. Ik wil van tevoren weten, wie er de week daarop komt. Maar ze komen de afspraak niet na. Ik wil weten wie er komt. Toch ben ik tevreden over de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wijkverpleging/Thuiszorg De Haven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.