Wondzorg Arnhem e.o.

Thuiszorg

Marga Klompélaan 6 6836 BH Arnhem

297 resultaten voor je selectie:

27 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

We hadden verschillende medewerkers die steeds goed op de hoogte waren en met veel liefde mij goed geholpen hebben Dank daarvoor

8.1
21 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ben mede dankzij de zorgverlener door een moeilijke periode gekomen.

8.2
12 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Goed en vriendelijke mensen die de tijd voor je nemen

26 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer nette en zorgzame medewerkers. Ik raad ze sterk aan

9.6
20 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Accurate behandeling. Vriendelijke zorgverleners.

9.9
17 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De zorgverleners waren zeer prettig en correct in de omgang. Bij de gehele behandeling hebben zij zeer deskundig gehandeld. In onverwachte situaties werd er met ervaren andere collega's en/of het...

16 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijke en kundige profi's. Ik keek uit naar hun bezoeken. Jammer dat het nu voorbij zijn. Hun werk is klaar.

14 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Deskundige medewerkers, opgewekt en vaak met de nodige humor. Men neemt alle tijd.

8.4
4 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijk en deskundige hulp. Mijn brandwonden zijn dagelijks met geduld en kennis verzorgt. Er worden foto's genomen voor bij het behandelplan en dagelijks daarin vermeld of er iets moet worden...

9.3
19 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Via de huisarts Wondzorg Arnhem gekregen. Ruim 1/2 jaar. Het was al bezoek: gezellig en kundig.

2 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden over de persoonlijke zorg en aandacht. Het was voor mij heel prettig om de medewerkers over de vloer te hebben.

8.4
10 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Zorgverleners hebben zich keurig aan de afspraken gehouden.

9.1
26 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden. Vriendelijk, kijk op de wond, meestal op tijd, zeer bescheiden

28 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Professioneel en komen afspraken na.

26 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden over alles, de afspraak, de zorgverlener en het verloop van genezing. Ik kan het een ieder aanraden, wanneer zorg voor specifieke wonden nodig is.

9.4
18 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben heel tevreden over de wondverzorging

7.3
3 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Wondzorg Arnhem levert professionele zorg. Er werd niet alleen naar mijn wond gekeken maar ook naar mijn algehele conditie, ook kreeg ik advies welke voedingsmiddelen goed waren bij wondgenezing. En...

8.9
2 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Omzettend betrokken medewerkers die met de patiënt meedenken. Actuele kennis over wondzorg in zijn totaliteit. Korte lijnen met artsen en daardoor makkelijker bijstellingen en evaluatie behandeling.

9.6