Waardering van Wondzorg Arnhem e.o. - Arnhem op 29 maart 2019 interview

Ik krijg iedere middag een sms met de tijd waarop er de volgende dag iemand komt. Dat kan dan tien minuten eerder of later zijn. Bij een verschil van meer dan tien minuten word ik gebeld. Dat vind ik een prima regeling, want zo weet ik waar ik aan toe ben. De medewerkers zijn heel vriendelijk. Tijdens de zorg kan ik gezellig met hen praten. Ze vragen wat ik van dingen vind en zelf kan ik ook vragen stellen. De medewerkers zijn deskundig, want ze weten waar ze het over hebben. Zij hebben niet allemaal dezelfde skills, maar ze zorgen ervoor dat de medewerker met de juiste skills bij mij komt. Ze kijken goed naar me en zien iedere verandering in mijn wondjes. Als ze vinden dat er iets aangepast moet worden in het wondplan, dan nemen ze contact op met het ziekenhuis. Ik word door ongeveer vijf verschillende mensen geholpen. Dat vind ik prima, want ik zie dezelfde mensen steeds terugkomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wondzorg Arnhem e.o.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.