Waardering van Woonzorg Flevoland - Thuiszorg Almere - Almere op 12 maart 2019

7.2
  • Knievervanging

De medewerkers waren altijd op tijd en volgens afspraak. De dames deden allemaal hun best en waren zeer beleefd en voorkomend.Het aankleden ging zeer professioneel.  Helaas moest de hulp wel steeds erg snel gaan en is dat, als patiënt zijnde, wel eens moeilijk. Ook is er te weinig tijd om na het douchen een klein beetje orde achter te laten. De zorg van de dames was prima, maar er is gewoon te weinig tijd beschikbaar en moet het te gehaast gebeuren. De dames treft geen blaam. Maar wie moet het dan opruimen als je het zelf nog niet kan?

Reactie van/namens Thuiszorg Woonzorg Flevoland - Thuiszorg Almere - Almere

Dank u wel voor uw mooie waardering voor onze medewerkers en de professionele wijze waarop ze u ondersteund hebben. We doen er alles aan om zo veel als mogelijk een vast team van medewerkers bij onze cliënten zorg te laten verlenen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorg Flevoland - Thuiszorg Almere? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.