Waardering van Woonzorg Flevoland - Thuiszorg Almere - Almere op 17 juli 2019

• Dementie

Wij hebben erg goede ervaringen met de hulp die wij van de thuiszorg ontvangen hebben. Met name over de manier waarop het doucheteam van de thuiszorg met mijn overleden echtgenoot omgingen zijn wij erg tevreden. Zeker gezien zijn ziekte (dementie). Er was een echte klik vanaf de 1e minuut, en ook met mij, zijn vrouw, en de kinderen. Dit geldt ook voor de medewerkers van de medicijncontrole, een aantal keren per dag.  Onze tevredenheid geldt ook voor de rest van het team. Zij begrepen mijn man zo goed en konden goed met hem en mij omgaan. Het voelde alsof zij deel van ons gezin waren. Mijn man was ze zeer dankbaar. Dank voor de goede zorgen! Een knuffel en een dikke kus voor het hele team en de case manager dementie. (Incl. dagopvang en de thuisopvang, die later plaatsvond).

Reactie van/namens Thuiszorg Woonzorg Flevoland - Thuiszorg Almere - Almere

geplaatst op 18 juli 2019

Wat een prachtige waardering heeft u het team van Almere gegeven. Heel fijn dat u zo tevreden bent over de wijze waarop onze medewerkers uw echtgenoot verzorgd en begeleid hebben. Wij gaan met onze zorg en dienstverlening verder op de ingeslagen weg.

Bent u of werkt u voor Woonzorg Flevoland - Thuiszorg Almere? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.