Woonzorg Flevoland - Thuiszorg Lelystad

Thuiszorg

Meentweg 12 8224 BP Lelystad
Deze locatie is onderdeel van Woonzorg Flevoland

Waardering van Woonzorg Flevoland - Thuiszorg Lelystad - Lelystad op 8 november 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

De medewerkers komen soms opeens een uur later. Daar word ik niet over gebeld. Dan zit ik maar te wachten. Ik zeg er niets van, want ze kunnen er niet altijd iets aan doen. Ik vind de nieuwe medewerkers minder goed opgeleid dan degenen, die er al langer zijn. Het zit niet in de verzorging van mijn man, want die is goed. Het zit meer in de dingen eromheen, zoals het terughangen van de handdoek en het netjes opruimen van kleren. Alle zorgverleners zijn vriendelijk voor mijn man, de een misschien wat meer dan de ander. Ze zijn alert op veranderingen in zijn gezondheid. Zo letten ze goed op wondjes en ze wijzen mij erop. Ook gaan ze voor mij na, wat ik eraan moet doen, bijvoorbeeld de dokter inschakelen. Er zijn twee vaste medewerkers en verschillende invallers, maar ook die invallers komen regelmatig terug. Daar hebben we dus geen problemen mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorg Flevoland - Thuiszorg Lelystad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.