Woonzorg Flevoland - Thuiszorg Lelystad

Thuiszorg

Meentweg 12 8224 BP Lelystad
Deze locatie is onderdeel van Woonzorg Flevoland

Waardering van Woonzorg Flevoland - Thuiszorg Lelystad - Lelystad op 9 november 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Er komt iedere dag iemand helpen en ze komen ook een kwartiertje met me praten. Ze zijn vriendelijk en ze gaan met respect met mij om. Als ik wil kan ik nog meer hulp krijgen, maar ik wil zelf zo graag zelfstandig blijven. Als ze over bepaalde dingen niet tevreden zijn, bijvoorbeeld de medicijnen, dan bellen ze de dokter voor me en dat vind ik prima. Ik heb een team van vaste medewerkers. Met de vakantietijd wisselt het nogal vaak, maar ze proberen er wel voor te zorgen dat ik dezelfden krijg. Daar heb ik niets over te mopperen. Het hoofd van de verzorging is hier geweest en die heeft rekening gehouden met mijn vragen. De medewerkers mogen hier een kopje koffie drinken met een gezellig praatje. Dat is zo afgesproken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorg Flevoland - Thuiszorg Lelystad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.