Woonzorg Flevoland - Thuiszorg Lelystad

Thuiszorg

Meentweg 12 8224 BP Lelystad
Deze locatie is onderdeel van Woonzorg Flevoland

Waardering van Woonzorg Flevoland - Thuiszorg Lelystad - Lelystad op 30 augustus 2020

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Ik schrijf deze waardering namens mijn vaders die niet niet meer goed kan zien. Hij heeft voornamelijk vaste verzorgers en daar is ie erg tevreden mee. Op deze manier kan hij nog redelijk zelfstandig wonen. Misschien zou een extra controle IN zijn keukenkastjes nog een verbetering kunnen zijn. Het servies wat hij gebruikt wast hij meestal zelf af en dat gaat niet helemaal goed. Zijn vaste huishoudelijke hulp houdt het meeste wel goed in de gaten, maar bij haar afwezigheid en bij vervangende hulp gaat dat wel mis.

Reactie van/namens Thuiszorg Woonzorg Flevoland - Thuiszorg Lelystad - Lelystad

Dank u wel voor uw mooie waardering voor het thuiszorgteam van Woonzorg Flevoland in Lelystad. Hier zijn we heel blij mee. Fijn dat de hulp bijdraagt aan het zelfstandig wonen van uw vader.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorg Flevoland - Thuiszorg Lelystad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.