Waardering van Woonzorg Flevoland - Thuiszorg Lelystad - Lelystad op 22 november 2017 interview

8.7

Mijn zus wordt iedere ochtend geholpen met wassen en aankleden en 's avonds voor het uitkleden. Vier keer in de week komen ze nog een keer extra voor de zorg. Ik vind dat de medewerkers van het pg plus team heel veel zorg hebben voor de mensen. Als ze zelf ziek zijn, dan wordt dit onderling opgelost en dat vind ik heel goed. Het is een vast team wat wisselt en er komt altijd een herkenbaar iemand. Wat ik ook heel fijn vind, is dat ze heel betrokken zijn. Ze laten mijn zus in haar waarde en ze behandelen haar als een volwaardig persoon. Ze letten overal goed op en als ze iets niet weten dan nemen ze contact met andere medewerkers op. Als ze twijfelen dan wordt de huisarts gebeld. Daar ben ik heel blij mee. Ze geven mij ook goed advies, waar ik op kan letten met mijn zus. Ze nemen de tijd voor mij als mantelzorger en dat vind ik heel fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorg Flevoland - Thuiszorg Lelystad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.