Woonzorg Flevoland - Thuiszorg Lelystad

Thuiszorg

Meentweg 12 8224 BP Lelystad
Deze locatie is onderdeel van Woonzorg Flevoland

Waardering van Woonzorg Flevoland - Thuiszorg Lelystad - Lelystad op 9 november 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Ze komen mijn man 's morgens helpen met de persoonlijke verzorging. De medewerkers behandelen mijn man met respect. Ze zien hem als volwaardig persoon en ze zijn betrokken. Ze moeten ook heel voorzichtig met hem doen, omdat hij een dunne huid heeft. Dat weten ze en dat doen ze ook. Als de afspraak een keer verlegd moet worden, dan kan ik dat aangeven en daar wordt rekening mee gehouden. Zij zorgen er voor dat er een dokter bij komt als, dat nodig is. Dat vind ik hartstikke goed. Ze nemen meer tijd met douchen als mijn man benauwd is en ze houden hem in de gaten met doorligplekken. Mijn man heeft zorg van twee vaste medewerkers. Met ziekte krijgen we vaste invallers en met de vakantie krijgen we invallers die we niet kennen. Dat ervaren we als hectisch. Maar over het algemeen zijn het vaste gezichten en dat is wel heel fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorg Flevoland - Thuiszorg Lelystad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.