Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Anna Paulowna - Breezand, locatie Breezand

Thuiszorg

Pastoor Verhoeffpark 10 A 1764 GM Breezand
088-6194920
Deze locatie is onderdeel van Woonzorggroep Samen, sector Thuiszorg

Waardering van Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Anna Paulowna - Breezand, locatie Breezand - Breezand op 3 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

De medewerkers gaan erg goed en menselijk met mij om. Ik kan heel goed met hen praten en ze zijn altijd begripvol. Als ik ze nodig heb, dan zijn ze er. Ook komen ze altijd op tijd. Ik had een paar keer jonge meisjes en die moesten nog veel leren, bijvoorbeeld hoe ze mij moeten wassen. Ik heb ongeveer 5 vaste medewerkers die afwisselend komen. Dat vind ik goed. De zorg gaat gewoon erg goed en ik ben heel tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Anna Paulowna - Breezand, locatie Breezand? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.