Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Nieuwe Niedorp - 't Veld

Thuiszorg

Koperwiek 30 1733 BA Nieuwe Niedorp
088-6194700
Deze locatie is onderdeel van Woonzorggroep Samen, sector Thuiszorg

Waardering van Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Nieuwe Niedorp - 't Veld - Nieuwe Niedorp op 3 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben erg tevreden. Elke dag word ik geholpen met het douchen en het aantrekken van mijn kousen. In de avond worden mijn kousen weer uitgetrokken. Aankleden kan ik zelf. De medewerker heeft 20 minuten de tijd en dat is voldoende. Ik krijg genoeg aandacht, ze vragen of ik goed geslapen heb en naar mijn medicijnengebruik. Als ik iets weten moet, dan vraag ik dat. Ik krijg verschillende medewerkers, maar dat vind ik niet erg. Er is een vast persoon, waar ik een half uur mee kan praten. Een paar keer in de week komt er ook een stagiaire mee. De medewerkers laten alles netjes achter.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Nieuwe Niedorp - 't Veld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.