Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam 't Zand - Callantsoog

Thuiszorg

Wilhelminastraat 1 1756 TH 't Zand
088-6194820
Deze locatie is onderdeel van Woonzorggroep Samen, sector Thuiszorg

Waardering van Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam 't Zand - Callantsoog - 't Zand op 1 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

De medewerkers hebben altijd even de tijd voor een praatje. Ik kan wel eens iets kwijt waar ik mee zit en dat gaat heel goed. Als ik ergens naartoe moet dan geef ik dat door, dan komen ze op tijd en komt dat goed. Als er iets verandert in mijn gezondheid dan zeggen ze dat en waarschuwen de arts. Ik heb bijvoorbeeld iets met mijn ogen gehad en dat hebben ze doorgegeven aan de huisarts en die komt dan, dat vind ik heel positief. De medewerkers wisselen en dat maakt niet zo heel veel uit in de verzorging. Ik vind dat de iets oudere medewerkers het wat meer begrijpen dan de jongeren, omdat die nog niet zoveel ervaring hebben. Ik vind wel dat de medewerkers die het nog moeten leren vooruit gaan in hun prestaties. Dat merk ik in hun gedrag, dat ze vrijer naar mij toe worden en meer aandacht geven dan in het begin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam 't Zand - Callantsoog? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.