Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam 't Zand - Callantsoog

Thuiszorg

Wilhelminastraat 1 1756 TH 't Zand
088-6194820
Deze locatie is onderdeel van Woonzorggroep Samen, sector Thuiszorg

Waardering van Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam 't Zand - Callantsoog - 't Zand op 3 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

De medewerkers komen netjes op tijd. Het tijdstip is ook makkelijk te veranderen als dat nodig is en dat vind ik fijn. De medewerkers vind ik prettig in de omgang. Ze geven mij genoeg aandacht. Ze zijn er voor mij als ik ze nodig heb. Als ik val en ik gebruik mijn alarm, dan zijn ze er snel en ze helpen mij dan tot ik weer helemaal oké ben. Eerder gaan ze niet weg. De medewerkers vind ik niet allemaal deskundig, maar wel alert. Als het nodig is, schakelen ze een dokter in. De zorg wordt verleend door vaste medewerkers. Daar ben ik blij mee, omdat je dan niet alles uit hoeft te leggen, waar ze bijvoorbeeld een handdoek of schaar kunnen vinden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam 't Zand - Callantsoog? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.