Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam 't Zand - Callantsoog

Thuiszorg

Wilhelminastraat 1 1756 TH 't Zand
088-6194820
Deze locatie is onderdeel van Woonzorggroep Samen, sector Thuiszorg

Waardering van Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam 't Zand - Callantsoog - 't Zand op 4 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

De verzorgers hebben het naar mijn idee prima gedaan. De afspraken verliepen prima. Ik vond dat ze weleens laat kwamen. Dat vind ik wel gewoon, want ze kunnen niet overal tegelijk zijn. De omgang vond ik prima. Ik vond dat ze allemaal even leuk waren. De meeste verzorgers kende ik al. Ik kon altijd een gesprek met ze voeren. De deskundigheid was prima. Ik had een open been en dat hebben ze elke dag nagekeken, ingesmeerd en zo nodig de dokter erbij gehaald. Dat ging allemaal prima. Ik had soms dezelfde medewerkers, maar meestal niet. Dat maakte mij helemaal niks uit, want ze hadden mij gewoon goed verzorgd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam 't Zand - Callantsoog? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.