Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Dirkshorn - Sint Maarten

Thuiszorg

Hornhoeve 1 1746 BC Dirkshorn
088-6194840
Deze locatie is onderdeel van Woonzorggroep Samen, sector Thuiszorg

Waardering van Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Dirkshorn - Sint Maarten - Dirkshorn op 3 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ik ben altijd heel vroeg wakker. Ze komen altijd heel vroeg bij mij om mijn kousen aan te trekken, omdat anders mijn benen te dik worden. Dit houden ze trouwens goed in de gaten. De medewerkers gaan heel gemoedelijk met mij om. Ze gaan ook even een gesprekje met mij aan. Ze vragen hoe het met mij gaat. Ze passen zich aan aan mijn leven. Er zijn medewerkers die heel goed zijn. Ten eerste hebben ze hun diploma's behaald. Ten tweede geven ze even meer aandacht. Ze doen het even beter, dan andere medewerkers. Maar er zijn ook medewerkers, die iets minder goed zijn. Als ik wat heb, dan bellen ze gelijk de dokter. Ze merken ook gelijk, als ik het benauwd heb. De medewerkers wisselen. Ik heb daar wel begrip voor. Iemand kan niet de hele dag door blijven werken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Dirkshorn - Sint Maarten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.