Waardering van Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Hornhoeve - Dirkshorn op 8 november 2018 interview

8.2

Ik vind dat ik soms erg lang moet wachten op afspraken. Ik weet ook niet goed bij wie ik moet zijn. De verzorgenden doen wel wat ze toezeggen. Ze tonen belangstelling voor alles. Ze hebben altijd tijd voor een praatje, waar het ook over gaat. Als ik iets nodig heb, dan weten ze mij raad te geven. Als ik een vraag stel en ze iets niet weten, dan verwijzen ze mij door naar iemand dat het wel kan zeggen. Dat gaat prima. Ze letten absoluut op mijn gezondheid. Als ze zien dat ik iets niet goed doe, dan vertellen ze mij dat op een rustige manier. Ze nemen gewoon de tijd voor mij. De medewerkers wisselen nogal. Ik moet dan ook soms het een en ander uitleggen. Nu kan ik dat gelukkig nog. Ik heb het hier wel heel goed met de thuiszorg die ik krijg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Hornhoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.