Thuiszorg

Vreedenhoff 66 1761 BR Anna Paulowna
088-6194935
Deze locatie is onderdeel van Woonzorggroep Samen, sector Thuiszorg

Waardering van Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Anna Paulowna - Breezand, locatie Anna Paulowna - Anna Paulowna op 1 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

De medewerkers nemen de tijd voor een praatje met me en dan gaan ze over tot wat er gebeuren moet en dat vind ik heel erg geweldig. Ze doen precies wat ik wil. Ze komen me twee keer in de week douchen en dat gaat niets gehaast en dat vind ik geweldig. Ze vragen altijd naar hoe het met me gaat en of ik problemen heb en of ze nog wat voor me kunnen doen en dat vind ik ook geweldig. De medewerkers wisselen, dat vind ik helemaal niet zo erg, dan zie ik ook weer eens andere medewerkers. Ze zijn allemaal op de hoogte. Ze komen ook altijd op tijd. Ik ben tevreden genoeg om dit team aan anderen aan te bevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Anna Paulowna - Breezand, locatie Anna Paulowna? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.