Thuiszorg

Vreedenhoff 66 1761 BR Anna Paulowna
088-6194935
Deze locatie is onderdeel van Woonzorggroep Samen, sector Thuiszorg

Waardering van Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Anna Paulowna - Breezand, locatie Anna Paulowna - Anna Paulowna op 3 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Ziekte van Parkinson

De medewerkers vind ik geweldig in de omgang met mijn man. Ze nemen de tijd voor hem en als er iets te bespreken valt, dan is dat mogelijk. Ze helpen hem met douchen en aankleden. Ik vind de medewerkers deskundig. Mijn man heeft snel een geïrriteerde huid en ik vind dat ze die goed behandelen. Ik vind ze ook alert. Laatst was mijn man niet goed geworden en toen hebben we met elkaar hem adequaat geholpen. De medewerker bleef heel rustig. We hebben ook de huisarts gebeld. Mijn man krijgt de zorg van vaak wisselende medewerkers. Dat vinden mijn man en ik heel prettig, omdat iedere medewerker een ander praatje heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Anna Paulowna - Breezand, locatie Anna Paulowna? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.