Thuiszorg

Vreedenhoff 66 1761 BR Anna Paulowna
088-6194935
Deze locatie is onderdeel van Woonzorggroep Samen, sector Thuiszorg

Waardering van Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Anna Paulowna - Breezand, locatie Anna Paulowna - Anna Paulowna op 4 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

De verzorgers komen bij ons langs om mijn man te wassen. Wij merken dat de medewerkers deskundig zijn aan de manier waarop ze mijn man wassen en hoe ze met hem omgaan. Dat gaat heel goed. Als ze zeggen dat ze om een bepaalde tijd langskomen, dan zijn ze er ook rond die tijd. De medewerkers wisselen wel, maar het zijn wel steeds dezelfde. Het is niet zo dat er iedere keer een nieuwe bijkomt. Dat vind ik goed. Ik vind ze allemaal even hartelijk en vriendelijk. Ze maken altijd even een praatje met hem. Hij is heel tevreden. Toen het wel slechter met hem ging lette de verzorgers goed op zijn gezondheid en of hij zijn medicijnen innam.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Anna Paulowna - Breezand, locatie Anna Paulowna? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.