Thuiszorg

Vreedenhoff 66 1761 BR Anna Paulowna
088-6194935
Deze locatie is onderdeel van Woonzorggroep Samen, sector Thuiszorg

Waardering van Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Anna Paulowna - Breezand, locatie Anna Paulowna - Anna Paulowna op 3 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de man - overig

Ik ben 95 jaar en woon in een 55 plus woning. De thuiszorg komt drie maal per dag medicijnen brengen en kijken meteen hoe het met mij gaat. Mocht ik vragen hebben dan kan ik bij hun terecht. Als ik ze nodig heb, dan komen ze. Ik regel zelf het vervoer als ik naar het ziekenhuis toe moet. Mocht dat niet lukken dan regelt de thuiszorg dat. Dat vind ik goed. Dan hoef ik me geen zorgen te maken. De medewerksters hebben voldoende verstand van zaken. Wanneer er wat is, dan geven ze het meteen door. Iedereen van de verpleging is op de hoogte. Ze vragen hoe het met me gaat en houden me goed ik de gaten. Dat vind ik geweldig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Anna Paulowna - Breezand, locatie Anna Paulowna? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.