Thuiszorg

Lelypark 1 1771 CA Wieringerwerf
088-6194980
Deze locatie is onderdeel van Woonzorggroep Samen, sector Thuiszorg

Waardering van Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Wieringen - Wieringermeer, locatie Wieringerwerf - Wieringerwerf op 1 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Het maakt verschil hoe de medewerkers met mij omgaan. Over het algemeen gaat dat goed. Wat ik vraag, dat doen ze en dat is altijd fijn. Als ik niet altijd fit ben dan merken ze dat op. Daar passen ze de zorg op aan, dan doen ze rustiger aan en dat vind ik goed. Dat ze daar alert op zijn vind ik belangrijk. De medewerkers wisselen en ik heb liever wat vaste medewerkers, dan leer je elkaar beter kennen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Wieringen - Wieringermeer, locatie Wieringerwerf? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.