Thuiszorg

Lelypark 1 1771 CA Wieringerwerf
088-6194980
Deze locatie is onderdeel van Woonzorggroep Samen, sector Thuiszorg

Waardering van Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Wieringen - Wieringermeer, locatie Wieringerwerf - Wieringerwerf op 4 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ze doen allemaal zo verschrikkelijk hun best. Ik ben heel ziek geweest en ze waren er altijd voor mij. Er is een tekort aan medewerkers en ze hebben het zo ontzettend druk. Ik heb er al wel eens over gebeld om te vertellen dat ik het er niet mee eens ben hoe druk die meisjes zijn. Ze zijn allemaal even lief en ik merk het niet aan ze dat ze het zo druk hebben, ze zijn niet gehaast. Ze komen alle dagen mijn wond verzorgen en ze hebben er echt verstand van. Overigens mag niet iedereen mijn wond verzorgen. Gisteren was ik ook heel ziek en dan bel ik of ze mij in bed willen leggen, dan zijn ze er zo. Ze komen dan later kijken hoe het met mij gaat. Ik krijg soms ook wel nieuwe medewerkers maar daar heb ik geen moeite mee. Het zijn allemaal jonge meiden en ik vind het fantastisch. Ik heb geen klagen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Wieringen - Wieringermeer, locatie Wieringerwerf? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.