Waardering van Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Noorderlicht - Hippolytushoef op 9 november 2018 interview

De medewerkers helpen mij twee keer per week bij het douchen. Ze komen altijd netjes op tijd en ik vind dat ze op een goede manier met mij omgaan. Ik kan ze altijd een vraag stellen. Ik vind dat ze weinig tijd hebben om een uitgebreid antwoord te geven, maar ze doen wel hun best. Als ik ergens naar toe moet, dan is het een kwestie van een telefoontje en de zorg wordt op een ander tijdstip verleend. Ik vind de medewerkers deskundig, omdat ze goed op de veiligheid letten. Ze zetten de stoelen bijvoorbeeld weer even goed. Ik vind dat ze mij ook goed advies geven als ik iets heb qua gezondheid. Ik krijg de zorg van verschillende medewerkers. Dat vind ik geen probleem, want ik vind ze allemaal heel goed in hun werk en in de omgang.

Bent u of werkt u voor Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Noorderlicht? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.