Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Tuitjenhorn

Thuiszorg

Sint Jozefpark 1 1747 HK Tuitjenhorn
088-6194870
Deze locatie is onderdeel van Woonzorggroep Samen, sector Thuiszorg

Waardering van Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Tuitjenhorn - Tuitjenhorn op 4 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Als ik wat afspreek met de verzorgers, dan gaat het altijd door. Ze zijn belangstellend en tonen altijd interesse in mijn welzijn. Ik merk dat ze met mij meeleven, doordat ze vragen hoe ik mij voel. De deskundigheid tussen de medewerkers verschilt. Ze hebben niet allemaal evenveel ervaring. De één heeft daardoor iets meer verstand van zaken dan de ander. Dat komt doordat sommige medewerkers nog in het begin van hun carrière staan. Het is een hele groep medewerkers en ze hebben wisselende diensten. Ik heb daardoor niet dagelijks dezelfde over de vloer, maar het is gewoon een goed team en daarom heb ik daar geen last van.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Tuitjenhorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.