Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Tuitjenhorn

Thuiszorg

Sint Jozefpark 1 1747 HK Tuitjenhorn
088-6194870
Deze locatie is onderdeel van Woonzorggroep Samen, sector Thuiszorg

Waardering van Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Tuitjenhorn - Tuitjenhorn op 6 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de man - overig

Ik krijg genoeg aandacht. De medewerkers houden alles goed bij en vragen hoe het gaat. Ze maken gezellig een praatje en dat is heel belangrijk. Ik kan nog heel veel zelf, maar elke dag word ik geholpen met het aankleden en twee keer per week douchen. Uitkleden doe ik zelf. Het verschilt nogal eens wanneer de medewerker komt. Je spreekt een bepaalde tijd af en dan komen ze later. Ik krijg om de haverklap een andere medewerker. De nieuwe medewerkers moet je dan alles weer uitleggen. De vaste medewerkers weten precies wat ze moeten doen en zeggen ook dat ik een keer naar de dokter moet gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorggroep Samen, Thuiszorgteam Tuitjenhorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.