Waardering van WVO Zorg, Thuiszorg - Vlissingen op 1 augustus 2018

• Wondverzorging

Ik heb enkele weken thuiszorg gehad voor het verbinden van een beenwond tgv een fietsongeval.Ik ben hier erg tevreden over.Er kwamen in die tijd meestal 2 wijkverpleegkundige aan de deur, dus niet steeds een ander gezicht.Ze dachten goed mee.Waren steeds goed op tijd en namen ook de tijd, ze maakte geen gehaaste indruk terwijl het toen toch druk was.[zomerperiode]Hadden goed overleg met elkaar en je merkte dat de lijntjes naar de wondverpleegkundige zeeland en huisarts kort waren, erg fijn.Ik zou ze zeker aanbevelen.Ik zat in de regio Veere.Dames mochten jullie dit nog nalezen, ik was erg blij met jullie!!!

Reactie van/namens Thuiszorg WVO Zorg, Thuiszorg - Vlissingen

Fijn dat u zo tevreden bent over onze thuiszorg. Bedankt voor uw waardering. Met vriendelijke groet, thuiszorg WVO Zorg

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WVO Zorg, Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.