Waardering van WZH Thuiszorg Den Haag - Den Haag op 18 december 2018 interview

4.2

De mensen willen wel, maar ze kunnen niet plannen. Als ik aangeef dat ik ergens naar toe moet, dan houden ze daar geen rekening mee. Ik vind het ook niet prettig als er een stagiaire komt. Als ik ergens over klaag of een vraag stel dan wordt het niet doorgegeven. Sommige medewerkers hebben niet voldoende verstand van zaken, anderen weer wel. De medewerkers doen wat ze nodig vinden en dan zijn ze weer weg. Er is geen vast team. Mijn huis lijkt wel een duiventil. Er komt iedere keer iemand anders. Ik vind dat de planning beter georganiseerd moet worden. Ik denk dat het beter kan als de wijk wordt opgedeeld. Ik vind dat stagiaires niet alleen moeten komen, maar met een gediplomeerde kracht.

Reactie van/namens Thuiszorg WZH Thuiszorg Den Haag - Den Haag

Dank voor uw waardering en participatie aan dit interview. Wij vinden het spijtig om te horen dat u ontevreden bent over onze zorg. WZH hecht veel waarde aan een zorgvuldige klachtenafhandeling. Dat is van belang voor u, maar ook voor de organisatie. Uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij bespreken uw inbreng in het team en gaan daarnaast ook graag met u in gesprek. Mocht u hiertoe bereid zijn, kunt u contact opnemen met onze manager thuiszorg Sander Huijding. Hij is te bereiken via de klantenservice van WZH, telefoonnummer: 070-7561600.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Thuiszorg Den Haag? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.