Waardering van WZH Thuiszorg Den Haag - Den Haag op 23 november 2018 interview

7.5

De omgang met de medewerkers vind ik prima. Als ze binnenkomen, dan drinken we soms meteen even een kopje koffie en soms doen we dat aan het einde. Eigenlijk kan ik met iedereen heel goed opschieten. Ze zijn heel vriendelijk. Ze helpen mij bij het aan- en uittrekken van steunkousen en bij het douchen. De hulp bij de steunkousen krijg ik van veel verschillende medewerkers en dat vind ik niet erg. Bij het douchen is er vaak een vast iemand die mij helpt en dat vind ik ook fijn. Ik zie wel een verschil tussen de medewerkers die er al lang werken en mensen die er nog maar kort werken. De ervaren medewerkers komen vaak lekker vroeg, terwijl ik bij de andere groep maar moet afwachten wanneer ze komen. Qua deskundigheid merk ik dat de ouderen meer ervaring hebben dan de jongere mensen. Ik vind ze allemaal alert, want ze zien het als ik mij niet goed voel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Thuiszorg Den Haag? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.