Waardering van WZH Thuiszorg Den Haag - Den Haag op 15 januari 2020 interview

7.4

De verzorgenden helpen mij met douchen. Ze trekken ook mijn steunkousen aan en uit. De verzorgenden verschillen. Ze zijn niet allemaal hetzelfde. Ik heb meer een voorkeur voor de een, dan voor de ander. Dat komt door de benadering. De een is spraakzamer, dan de ander. Terwijl ze met mij bezig zijn, maken we weleens een praatje. Ik krijg antwoorden op de vragen die ik stel. Over het algemeen heb ik geen klachten. Ze komen op verschillende tijden. Er valt weleens iemand uit. Ik word liever wat vroeger geholpen. Ik heb vertrouwen in de deskundigheid. De meeste verzorgenden vragen bij binnenkomst meteen hoe het met mij gaat. Als ik naar de dokter ben geweest, dan tonen ze daar ook belangstelling voor. Ik ben over het algemeen tevreden over alles.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Thuiszorg Den Haag? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.