Waardering van WZH Thuiszorg Den Haag - Den Haag op 15 januari 2020 interview

7.7

De verzorgenden zijn altijd op tijd. Ze behandelen ons goed en zijn attent. Ze nemen gezelligheid met zich mee en maken een beetje een praatje met ons. Ze hebben goed in de gaten hoe ze de steunkousen aan en uit moeten trekken en hoe ze ons moeten insmeren met zalf. Ik heb plekjes op mijn lichaam en dat houden ze goed in de gaten. Als we een afspraak buiten de deur hebben, dan komen ze op een vroeger tijdstip naar ons toe. De verzorgenden wisselen wel erg. Je hebt zo goed als elke dag een ander, maar dat vind ik prima. Wij houden daar namelijk rekening mee. Er moest laatst bij de apotheek iets geregeld geworden en dat deden ze meteen voor ons, ondanks dat dit eigenlijk niet binnen hun takenpakket viel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Thuiszorg Den Haag? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.