Waardering van WZH Thuiszorg Den Haag - Den Haag op 15 januari 2020 interview

De verzorgenden zijn vriendelijk en behulpzaam. Ik heb echt wat aan hen. Ze leven met mij mee. Ik kan eigenlijk alleen maar goede punten bedenken. Ik kan niet één nadeel opnoemen. Er is heel veel begrip voor mij op het moment dat ik mijn dag niet heb. De verzorgenden zijn er altijd als ik hen nodig heb. Ze merken alles op. Ze vragen het aan mij als ze denken dat ik mij niet lekker voel. Als ze klaar zijn met de zorg, dan vragen ze altijd of ze nog iets voor mij kunnen doen. Ze zijn alert. Ze vragen of ik mijn medicatie al heb gehad. Ik zou ze niet graag kwijt willen en ik zou niemand anders willen. Als ik iets aan hen iets vraag, dan doen ze dat keurig voor mij. Ze weten de antwoorden op mijn vragen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Thuiszorg Den Haag? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.