Waardering van WZH Thuiszorg Den Haag - Den Haag op 22 februari 2017 interview

9.3

Het team op zich is wel vast, maar ik zie ook weleens nieuwe gezichten. Ze zijn allemaal lief en aardig. Ik was een keer niet lekker geworden en toen hebben ze de huisarts gebeld en zijn ze net zolang gebleven tot de huisarts kwam. Dat vond ik heel attent. Over het algemeen ben ik tevreden over de deskundigheid van dames. Ze doen hun best. De hulp die ik krijg geeft zeker een betere kwaliteit van leven. Soms komen ze heel laat om mij te douchen. Als ik er iets van zeg dan komen ze wel op tijd.

Reactie van/namens Thuiszorg WZH Thuiszorg Den Haag - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Thuiszorg. Ook gaan we graag met u in gesprek, zodat we van uw ervaringen kunnen leren en aan verbeteringen kunnen blijven werken. Mocht u hiertoe bereid zijn, kunt u contact opnemen met onze manager thuiszorg Sander Huijding. Hij is te bereiken via de klantenservice van WZH, telnr. 070-7561600.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Thuiszorg Den Haag? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.