Waardering van WZH Thuiszorg Den Haag - Den Haag op 23 november 2018 interview

7.3

Ik heb de afspraak gemaakt dat ze mij tussen zeven uur en kwart over acht komen helpen. Soms komen ze pas om kwart over tien en dat vind ik jammer. Meestal bellen ze wel even dat ze later komen, maar het blijft vervelend, omdat ik ook andere dingen moet doen. De medewerkers vind ik vriendelijk en behulpzaam, maar niet altijd deskundig. Er komen ook wel eens stagiaires en zij wassen mijn haar vaak heel slapjes. Ik vind ze wel alert, want ze vragen altijd hoe het met mij gaat en of ze nog iets qua medicatie voor mij kunnen betekenen. Als ik bij de dokter geweest ben, dan vragen ze ook hoe het daar was. De zorg krijg ik van verschillende medewerkers en dat vind ik goed, omdat ze allemaal het werk moeten leren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Thuiszorg Den Haag? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.