Waardering van WZH Thuiszorg Den Haag - Den Haag op 14 januari 2020 interview

7.6

Ik heb een vast team van ongeveer zeven verzorgenden. In de vakantie of bij ziekte komt er soms een uitzendkracht. Dat kan dan niet anders. In mijn ogen loopt de planning niet altijd goed. Zo vind ik het jammer dat de medewerkers hun bezoeken niet laten rouleren. Soms word ik pas rond 13 uur in mijn rolstoel gezet. Er wordt echt naar me geluisterd. Als ik weg moet, dan zorgen ze dat ze er eerder zijn. De medewerkers gaan goed met me om. We maken bijvoorbeeld grappen met elkaar. In mijn ogen begrijpt niet iedereen even goed wat er met mij aan de hand is. Dat is afhankelijk van hun ervaring als verpleegkundige. De medewerkers houden mijn gezondheid in de gaten. Zo letten zij goed op eventuele doorzitplekken. De zorg maakt mijn leven makkelijker, want de medewerkers helpen me met aankleden en wassen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Thuiszorg Den Haag? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.