Waardering van WZH Thuiszorg Den Haag - Den Haag op 21 februari 2017 interview

7.2

Ik vind dat de medewerkers van WZH goed met mij omgaan. Ik heb minder goede ervaring met de mensen van het uitzendbureau. De bekende medewerkers van WZH hebben tenminste aandacht voor mij en nemen de tijd. Ik vind het lastig dat ze niet altijd vroeg kunnen helpen met douchen. Hierdoor begint mijn dag veel later of kom ik niet op tijd op een afspraak. Ze zijn wel alert op veranderingen en schrijven alles netjes op.

Reactie van/namens Thuiszorg WZH Thuiszorg Den Haag - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Thuiszorg. Ook gaan we graag met u in gesprek, zodat we van uw ervaringen kunnen leren en aan verbeteringen kunnen blijven werken. Mocht u hiertoe bereid zijn, kunt u contact opnemen met onze manager thuiszorg Sander Huijding. Hij is te bereiken via de klantenservice van WZH, telnr. 070-7561600.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Thuiszorg Den Haag? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.